2016/04/11

2016 九州自駕之旅 Day 3 22/3/2016 星期二 (5) YOU 唔 JUMP 我都 JUMP~~~

Day 3 22/3/2016 星期二 
東横INN佐世保駅前 > 豪斯登堡Hausu tembosu (MC: 307 320 401/Tel. 0956-27-0001) > 東横INN佐世保駅前(Tel. 0956­42­1045)

今日主要嘅景點就係豪斯登堡Hausu tembosu ,會預一日嘅時間係到玩,食完呢個早餐就出發去呢個豪斯登堡Hausu tembosu 。泊好車就入場,今日係閒日,所以唔係咁多人。如果係尋日可能會多人D,因為19-21/3係日本嘅春分公眾假期。其實入來呢個豪斯登堡,都有D想睇呢個海賊王個艘船,不過已經係舊年搬咗去第二個地方!

我哋係買1 Day Pass,大部份嘅嘢都係包咗。係網上面睇話要由左手邊一路玩,我哋就跟住玩啦。一入去就有個花卉道路,係呢到有D似荷蘭嘅風車村。之後就去呢個娛樂設置城,呢到就主要睇D室內嘅遊戲,入面重有一個海賊王嘅館係到。睇完我哋就去港口城,途經呢個顫慄城同埋阿姆斯特丹城。海賊王個艘船原先就係放係港口城,我哋行到來呢個港口城差不多係食Lunch嘅時間,我哋揀咗一間食海鮮丼嘅餐廳,都幾多人食,要等位~~~
食完想去呢個豪斯登堡皇宮行下,點知我哋嘅Pass係唔包嘅~~
途經一個館,有得免費玩呢個釣魚Game,我哋又入咗去玩,我哋無神神攞咗第一同第三名,不過就無獎嘅~~咁我哋就行返去呢個阿姆斯特丹城到影下相,呢到整到好似阿姆斯特丹城其中一個地方,我唔記得邊一到添。係個城堡隔離夜晚重有得玩夜光溜冰添架~~~之後我哋就去呢個顫慄城到玩,我哋玩咗呢個夢靨研究所,呢個研究所其實我哋就唔係好驚,因為我哋唔知佢講咩~~~日本怪談鬼屋,呢個呢無嘢好講囉,都唔知做咩?! 愛的鬼屋,呢一個係由你去整鬼其他人。5D MIRACLE TOUR5D~~~我都唔知5D係邊到

睇完呢個我哋就去玩笨豬Jump,團友就無玩,呢到排隊排咗成個鐘,我哋應該一入來就玩呢個,因為無咁多人~~~排就排成個鐘,玩就兩秒鐘 !! 不過我係第一次玩呢個笨豬Jump,跳個一刻係會有D驚,但係一下就無咗,可能係玩高DD會感覺勁D !!

玩完呢個我哋就去玩埋另一個滑繩索,呢一個又係幾好玩~~~玩嘅時間會長一D,無笨豬Jump要排咁耐隊。玩完我哋就去影相,因為夜晚嘅豪斯登堡係會有LED燈嘅表演同埋有巡遊表演。呢到我哋都影咗唔少相。之後就去咗 Pepper Lunch到食Dinner,呢間Pepper Lunch位處於呢個顫慄城,咁啱又有呢個Show表演,又有D人扮鬼周圍嚇人,都幾過癮。係呢一間Pepper Lunch入面,都幾多香港人係到食嘢。食完我哋就去玩埋呢個監禁醫院,入面其實都幾恐怖,如果你係糊思亂想嘅人,會更覺恐怖。
玩完就返酒店啦,返到酒店都差不多成九點啦~~~

 :
東横INN佐世保駅前
 857­-0863 長崎県佐世保市三浦町1­4  Tel.0956­42­1045
¥6912 禁煙ダブル  Parking: ¥500





東橫INN簡單的早餐,其實東橫INN嘅早餐已經多咗好多款,我記得第一次住淨係得飯團食~~~但係已經食得好開心,因為唔洗錢..
豪斯登堡

入面都種咗幾多花

有D似荷蘭風車村
海賊王館

呢個視覺館入面D嘢似曾相識..好似日本東北嘅一個館
呢個都幾無厘頭,入到去好似行迷宮咁
又係有荷蘭風景嘅地方
食返個Lunch先
豪斯登堡花園,無得入
懷舊遊戲...入面真係有好多舊Game
返工釣魚都幾灑家嘅我,原來我釣魚都幾叻架..
無神神攞第一名,團友攞第三


呢個研究所要識聽日文先會覺得恐怖
YOU JUMP I JUMP
好快就玩完了...
呢個係空中行無玩..
LED Show
巡遊
Dinner
最後玩嘅恐怖嘢

2 則留言:

來到留返句說話先走啦...