2015/05/16

2015 荷、比、盧、德、法自駕之旅 Day 6 (8) 比利時列日市....點解咁...

Day 6 (3 April 2015) 星期五 (大風、陰天、微雨)
Arnhem(阿納姆) > Nijmegen(奈梅亨) > Thorn(托倫) > Maastricht (馬斯垂克 ) > Liège(列日市比利時)

行車里數 : 242km





今日食完個美味嘅早餐先出發,個早餐係可以去樓下附近嘅一間餐廳食或者係屋入面食,係屋入面食的話,佢就會準備好晒放係雪櫃到等你自己食。我哋就選擇係屋入面食,其實個早餐都相當豐富,有麵包、Ham、芝士、果汁重有即沖咖啡,真係好正~~
食完呢個美味嘅早餐,我哋就出發喇。係去停車場嘅途中,我哋行經市廣場,尋日都已經見佢哋搭晒架係到,原來係朝早有個早市係到嘅。咁我哋放好行李,就去睇下呢個早市喇。其實都係買一般嘅嘢,但係團友居然可以買到兩條保暖褲喎~~呢到重有麵包買,都幾香!!重有就係芝士、菜之類嘅嘢買。之後就返去停車場出發啦,我哋今日嘅目的地係去比利時嘅列日市,不過會途經幾個城鎮順便睇下。
第一個城鎮係Nijmegen(奈梅亨),我買個本旅遊書無講到呢個城鎮有咩睇,係網上面就搵到
Nijmegen(奈梅亨)
大賭場、巴巴羅薩廢墟(Barbarossa ruins)、古渡稅所(gudu tax)、城牆上的望景樓(the walls of the Belvedere)、市政廳(City Hall)、計量所、聖施戴文斯教堂(St. Skei Day Vince's church)、聖尼古拉斯教堂(St. Nicolas's church)、猶太教堂 (synagogue),這兒山清水秀,風景優美,悠久歷史,名勝古跡眾多。
但係呢~~我哋淨係搵到個教堂St. Nicolas's church,影下相先啦~~然後,想再搵下個望景樓,但係無資料,所以最後我哋係繼續行程,去下一個景點Thorn(托倫)
Thorn(托倫)有白城之稱(White Town),搵到個免費位泊車然後就行入去個鎮到睇嘢,入到去~~~好似無人咁,成個鎮好~~~~寧靜~~係行到去個教堂到先見到有幾個應該係遊客嘅人,我哋都係係教堂附近到影下相周圍蕩下,本來上搵下呢個咩 Panoramic View,但係跟住個指示去都搵唔到,最後係無搵到嘅,因為要慳返D腳骨力~~~
之後我哋就繼續向南前進,順便睇下有無嘢食,係網上面見到有話係Maastricht有個大型嘅 Outlet ,咁我哋就去睇下啦,因為個到應該都會有嘢食,點知跟個GPS去搵,行嘅路應該重係去過比利時添,因為行行下D路又舊又殘,感覺唔係係荷蘭,又俾個GPS老點咗~~~咁我哋就返去市中心到搵食,順便遊覽下呢個鎮。
GPS到入咗個市中心嘅停車場,好順利咁去到,但係呢~~無位喎,咁我哋就周圍兜下先,好在又搵到街位泊喎,不過泊街邊一個鐘到要成EUR$2.6架。泊好我哋就去搵食,其實先前兜圈個陣已經見到有間麥當當,泊好車就順便一路行一路搵,不過最後都係搵唔到啱嘅~~~咁就食麥當當喇,食完重有D時間淨,就係附近嘅地方到行下啦~~~
之後,我哋就繼續向比利時嘅烈日市進發,行行下重落起雨來添,大概一個鐘後到到咗烈日,咁我哋就去今晚嘅住宿到 Check in,雨重未停。今晚我哋會住呢個 Hostel ,點解會住 Hostel ,因為係搵住宿個時搵來搵去都搵唔到啱心水嘅,其實有一間 Apartment,不過就遠離市中心,又有一間酒店,不過D嘢同 Hostel 差不多,又無得免費泊車喎。基於我哋係呢個市都只會逗留半日到,所以盡量都係搵D近景點嘅住宿。之前就問過呢一間 Hostel 係邊到有得泊車,咁呢一間 Hostel send D資料俾我,附近有得免費泊車嘅。老實講,呢一間 Hostel 係成個 Trip 入面最差個一間。放好咗D行李,我哋就出去行下呢個烈日市,就出發之前就問下 Reception 邊都有安全嘅位又免費嘅位置,之後佢哋就話我哋知係邊條街會安全D我哋泊車個,咁我哋準備去揸架車去個D街個時,佢哋Hostel D職員就俾個位我哋泊,話呢到泊基本上係無問題,其實個個位都係係原先泊個個位揸前小小。
之後就去呢個市中心睇嘢,呢個烈日市主要睇嘅嘢唔多,我哋一路行一路都見到有好多黑人同埋D包頭嘅女人出現,見到D黑人就不自覺地覺得呢到嘅治安好似唔係幾好咁~~去到市中心重多黑人同埋D包頭嘅女人,D黑人見到我哋成日用D唔係好友善嘅眼光望住我哋。重有就係唔知點解呢個烈日市感覺好殘舊咁,D建築物嘅外牆黑色嘅,好舊~~~行行下又有D黑人係都鬧交,所以我哋都係快快影完就走人。睇完D景點,我哋就去行下超市,睇下有無嘢買做今晚嘅晚餐。D超市就幾大,但係無咩啱買,買咗D水之後就走人,好在我哋有嘢食咋,如果唔係都唔知食咩好啦。之後就返去Hostel到休息同整晚餐食,今晚我哋係食福字麵。食完就返房到改裝D床,因為佢哋淨係得單人床,但係Book個時張相唔係咁,俾張相棍咗~~~今日我哋又改咗係海牙嘅住宿,團友話之前個一間個樣唔得喎,改Book咗另外一間,呢一間比原先個一間貴多每晚 EUR$20,因為我哋會係海牙連續住三晚,團友話要住好D~~

住宿資料 :
Name:            Auberge de Jeunesse de Liège
Address:        Rue Georges Simenon, 2 4020 Liège Belgium
GPS:                N 050° 38.495, E 05° 35.058
Tel.:                  +3242230080
Price:               €58 (Double Room) + Tax €6.96
Remark:         Free public parking and Wifi and breakfast included,Shared kitchen



住宿評語:
呢一間係 Hostel ,基本上呢唔會有咩嘅特別好嘅設備,我哋Book嘅房係有浴室同廁所嘅,廚房就係地下到有個 Share 嘅。WiFi其實就只會係 Public Area 先有,即係係房基本上係收唔到嘅,不過我哋住個間房就係一樓,勉強都可以收到嘅~~~我哋住個一間房只係有單人床,重要係碌架床來嘅,咁我哋就唯有自己改佢做雙人床,放兩張床褥落地下打地鋪啦~~~不過唔知點解夜晚越瞓越凍,朝早起身發覺個部中央控制嘅暖油機係唔暖嘅,都唔知係唔係夜晚會熄?! Hostel有提供早餐,基本上都可以食得飽,但係佢哋好耐先會 Refill D嘢,我哋見到有D比較遲落來食早餐嘅人,只係有麵包可以食,個D Ham,芝士完全係無得食~~~泊車方面,其實Hostel附近有幾條街都係可以免費泊車嘅,所以基本上泊車都應該唔係問題~~總括來講呢一間住宿係可以達到基本要求嘅

美味嘅早餐,呢一餐好豐富
朝早有個市場係個市廣場到
Nijmegen(奈梅亨)...我哋淨係睇咗個教堂
Thorn(托倫),呢到...無咩人
Maastricht (馬斯垂克 )
Lunch @ McDonald @ Maastricht (馬斯垂克 )
Liège(列日市比利時)

超市入面...都幾多包買
Hostel Checkin 中....
Hostel 間房..都幾基本...
Dinner @ Hostel

沒有留言:

發佈留言

來到留返句說話先走啦...