2015/05/25

2015 荷、比、盧、德、法自駕之旅 Day 12 (14) 豐富嘅早餐.....

Day 12 (9 April 2015) 星期四 (天睛)
Bruges(布魯日) > Oostende > Bruges(布魯日)
行車里數 : 82km


今日我哋其實無咩特別行程,都係打算會去比利時嘅西岸到睇下咁喇。今朝0900食早餐,由屋主送過來,一大堆嘢食。有Ham、芝士、火腿、乳酪、麵包、奶、蛋同埋橙汁,重有生果真係好豐富,D麵包重要幾好食添~~我哋差不多食晒D麵包呀~~

食完我哋就出發,我哋會去一個叫 Oostender嘅城鎮,係比利時嘅西面。由住宿去呢個地方大概半個鐘就會到,去到呢個城鎮感覺好有D渡假Feel,呢到重有一個好長嘅沙灘我哋到嘅時候見到有好多嘅遊客係到,唔知呢個城鎮係咪都係比利時嘅旅遊熱點來嘅呢?我哋諗,夏天呢到應該會幾多人

之後我哋就返去Bruges(布魯日)市中心行街,今日我哋睇埋救世主教堂同埋呢個聖母院,重有就係霍夫修道院,之後就去買朱高力。我哋就去睇個霍夫修道院嘅途中搵到間買朱高力平過尋日睇到個幾間嘅舖頭,之後我哋就去搵食,但係都係搵唔到有咩好食,咁我哋就食豆沙包做午餐啦~~~
然後,我哋就去兜下呢個城嘅4個城門同埋睇風車~~~

我哋尋日去住宿嘅時候,發現咗一間食店,好似有得食 Buffet 嘅,於是就係返去住宿之前去睇下有咩食,呢一間係食BBQ嘅,我哋諗應該似D韓式燒烤咁呱,淨食就係EUR$21,再加埋甜品呢就EUR$31。不過我哋就怕熱氣,所以呢最後都係無食呢個Buffet
返去我哋就食福字麵,之後就休息下 Hea 下啦享受下呢間住宿先 !! 聽日我哋就會返荷蘭啦



Name:          B&B Atlas Guesthouse
Address:       Zevenbergenlaan 1 8200 Bruges Belgium
GPS         :    N 051° 12.236, E 03° 12.450
Tel.          :    +32494393294
Price  :         €90 (Cottage) + Tax €4.24
Remark    :    Free Wifi, Free Parking

住宿評語:
Book 呢個Bruges(布魯日),我揀咗幾間,有一間係 Hotel ,應該似係 Hostel 咁款,但係就無得煮食。之後就 Book 咗呢一間 Cottage ,價錢當然貴D啦。之後又搵到另一間,間房好靚,但係個廁所就係房出面喎,Book個時網上面寫有 Shared Kitchen用嘅,但係之後Email問過,原來係得個煲水俾我哋,所以最後我哋都係Cancel

呢一間 Cottage 真係幾正,入面嘅設備齊全,睡房係閣樓到,非常特別。WiFi非常穩定,泊車就咁可以泊係屋出面就得,重有得洗衫添~~~重有就係佢哋個早餐非常之美味,尤其係D麵包,真係食唔停口唯一嘅就係遠離市中心,不過如果係自駕嘅就無咩問題 !!

豐富早餐
Oostende
Lunch
Bruges(布魯日)
霍夫修道院
救世主教堂
晚餐
洗完衫掛晒係廁所到

沒有留言:

發佈留言

來到留返句說話先走啦...