2015/05/24

2015 荷、比、盧、德、法自駕之旅 Day 10 (12) 行咗七個鐘,雙腳唔係自己….

Day 10 (7 April 2015) 星期二 (天睛)
Tournai(圖爾奈) > Lille, France (法國) > Waterloo(滑鐵盧) > Bruxlles(布魯塞爾)
行車里數 : 179km




今日都係同平時一樣6點幾就起身,因為今日我哋會去法國嘅一個小鎮 Lille ,呢個 Lille 係一個好近比利時邊境嘅一個係法國城鎮。我哋0830就出發,去到呢個城鎮入面我哋係 GPS 到入咗景點嘅位置,不過因為改路嘅關係,係到兜來兜去,最後要成0930先到~~呢個Lille城鎮其實都幾商業下,應該係一個Shopping嘅好地方~~~不過我哋到嘅時間只係0930,所以呢好多舖頭都係無開門 !! 於是,我哋就係D GPS話係景點嘅地方到影下相就走人如果可以住到一晚的話都幾好 !!
之後就繼續我哋嘅行程,下一站係Waterloo ,呢一個 Waterloo 其實係一個一個戰場嘅遺址,我哋大概11:00到就到咗,就快到嘅時候又出現咗整路~~~又要兜多成十幾分鐘先到,比利時D景點其實都幾好,因為可以免費泊車。泊好架車,我哋就入去睇下入去睇要幾錢~~EUR$7一個人,不過就包埋一個記錄電影,最後我哋都係無買飛入去睇 !!因為...無咩興趣~~~ 但係就幫襯咗個廁所~~~
之後我哋就行出去,行行下入咗去一個地方,可以影到隻獅子,影完我哋就走人,向 Bruxells 出發 !!
我哋大約係12:00到咗住宿,但係就兜咗一陣,因為搵唔到位停。之後就泊好架車入佢哋個停車場,今日住呢一間似係一間酒店,但係佢又有 Apartment 租,原來我哋住個間 Apartment係唔係呢一間酒店入面嘅,要係另外一幢大廈到嘅~~呢一間 Apartment 都幾大間,不過就無咩嘢咁,得一張枱兩張凳~~~都幾吉下~~
之後我哋就去市中心行下,由住宿行去景點要大概15分鐘到,不過我哋行錯咗方向,所以行多咗成倍時間。大部份嘅景點都係市中心到,都幾集中下~~
去到市中心,我哋首先就搵下有咩食先,先前係住宿到搵過下有間日本嘢食,又係 All you can eat,但係我哋最後都係搵唔到,不過就係附近就搵到一間中式 All you can eat,但係我哋搵到嘅時候已經係淨低15分鐘嘅食用時間,所以又係食麥當當(其實呢到有條食街,D嘢食都唔係好貴,不過我哋後來先發現~~~)
食完我哋就去睇市廣場之類嘅景點,不過呢到最出名嘅就係一個叫尿尿小童銅像嘅景點,係呢個景點附近又有好多買窩夫嘅舖頭,重有好多買朱高力嘅商點。我哋睇咗幾間,不過都無買到,因為費時攞住周圍去,同埋諗住超市買會平D架嗎點知原來D超市係無得買嘅~~ 我哋行行下都買咗一個窩夫來食,味道都OK….
之後就去睇最後一個景點,就係叫尿尿女童銅像沿路返住宿,其實我哋應該係行呢一邊來先啱架,係呢個尿尿女童銅像附近係有一條食街嘅,唔係太貴 EUR$10都有一個青口食。之後我哋就去咗行超市,諗住買朱高力,不過係無得買,因為買個D只係普通嘅款~另外,又係無嘢食可以買到,係比利時真係比較難買嘢煮來食,唔通有好似香港街市嘅地方買餸嘅?!咁我哋今晚就食福字麵啦!!
返到去整埋個晚餐食完就休息,因為今日行咗成7個鐘,所以攰到亞媽都唔認得~~


:
Name:            Prestige Flats
Address:        Rue du Meridien 70 1210 Brussels Belgium
GPS          :    N 050° 51.313, E 04° 22.144
Tel.           :    +3222114030
Price   :         €80 (Apartment) + Parking €10
Remark     :    Free Wifi, Breakfast included



住宿評語:

呢一間住宿其實就唔係好近市中心,因為先前搵住宿個時市中心個D好貴,同埋重要有泊車嘅唔係有好多,不過佢就有包埋早餐嘅。如果無行錯方向,其實20分鐘之內應該會到景點嘅地方。呢一間Apartment好大,但係就無咩嘢,得一張枱兩張凳~~~都幾吉下~~但係以EUR$80來講都叫OKWiFi好穩定 !!


早餐
法國 Lille 市中心
Waterloo(滑鐵盧)
Lunch
Bruxlles(布魯塞爾)
尿尿小童銅像
窩夫
食街
尿尿女童銅像
附近重有一個商場
是日晚餐
Apartment

沒有留言:

發佈留言

來到留返句說話先走啦...